Followers

Thursday 7 June 2012

Happy Birthday bestie :')

 Dear Blog's ,

  Salam hihi . muah muah skit -00- . harhar nak tau hari ni birthday sapa  ? ouh lupa . haaaaaaaa Nur Athirah Shahrill  ? ala yg comel2 , debab2 tu . apa-apa pun happy birthday beb . aku sayang hang :') . thanks sbab sudi kawan dgn aku tau . btw semoga dipanjangkn umur n dmurahkan rezeki amin2 . <3

  thanks jugak sebab selalu dengar isi hati aku ni . n selalu ada bila aku sedih n susah . aku hargai sgat2 . sorry tau ari ni aku dgn zaty takdapat pi landmart nk celebrate buffday hg JOYAH haha . aku harap hg kuatkan semangat tau . walaupun ap yg hg wish tu takdapat ? aku tau hg sayang kn dia . but one day nanty dy sendiri aku meyeseal sbab dah tinggalkan hang :') . kuat kn semangat hg . mana JOYAH yg aku kenal dulu . lagi pun hari ni kan hari kelahiran hg yg ke 15 . so aku nak hg happy noh :p . xmou sedih -,- . me love youuu bestie .

No comments:

Post a Comment