Followers

Tuesday 3 April 2012

Alone Now n Good Bye to you AH :)

, Assalammuailaikum n hey you stalk ! malam ni entah tiba-II rsa nk luahkan something :')
hari ni . qemal lalui mcm-II sgat . huhu
memang sangat sedih jika hidup ni kosong tanpa arah dan tujuan kan ?
now i'am alone lolz . single ? jyeahh .
capital AH aggap aku dlu just main-II ja ? stupid person will say like that .
i not the person that one to game someone ? or lukakan hati seseorang !
qemal harap suatu hari nanti allah akan tunjukkan dkat dia n ad seseorang akn permainkan dia balek . n pliss hati aku ni dah tertutup utk KAU ! just go away :)
aku remove kau sbab aku dah BENCI kan KAU >.< !
kenapa slpas aku remove kau ? then kau bru tergedik-II nak msg aku hah ?
sruh add balek lah . bru nak minta maaf ? sudah lah wey .
kemaafan hnya utk sekali bagi orang yg memahami hati seseorang dan yg akan belajar melalui kesilapan right ? aku dah undur diri . so now just go away from me .
tak smpai hati nk BLOCK kau . huhu sgat susah nk lupakan kau .
capital AH :)

No comments:

Post a Comment