Followers

Wednesday 28 March 2012

I hate you but i love you capital AH xD

Assalammuailaikum . nak story ni hehe psal capital AH :D , awak , awak if xnak saya or just nak permainkan sya kan ? jangan terlalu memberi harapan terhadap sya . awk langsung tak amek peduli psal sya kan ? awk tak pernah tunjukkan pun . awk ckap sayang n cinta saya kan ? but mana semua tu ? kata-II manis dimulut tak guna jugak kan ? dlam minggu ni 2kali saya masuk Hopsital heheewee :) . awk tau kan ? tapi awk buad-II mcm xtau kan ? thanks sgat-II . syg awk muahh . sambil sya tulis ni utk awak , air mata sya mengalir setitik demi setitik diatas keyboard ni.
saya rindu awak yg dulu . kenapa awk harus berubah ? awk buad saya sensara tau . saya dah xlarat nak nages sbab awk . kalau lah awk ditempat sya kan ? apa yg awk rasa ? awk ckap awk FED UP kan ? tahu pun . hati saya ? tapi saya tetap sabar awk . sbab saya terlalu syg kan awk . sya tak sggup nk terpisah dari awk . tapi ini sudah suratan takdir bagi awk dan saya . dkat hopsital sya asyik terfikirkan awk jer . nk online FB ja nk tunggu awk online n nk tegur awk :) ! kalau lah sya dapat tunjuk yg dalam hati saya ni ada awk sorang ja kan ? imposible right ? hati manusia kita xboleh lihat kan ? malam ni awk minta maaf kn xnak sakitkan hati sya dah ? tapi awk masih buad lagi dan lagi . wahai capital A + H . saya akn undur diri dari mengangu awk . sya akn menjauhi diri saya dari awk . hope awk akn bahagia tau . hnya tuhan ja tahu apa perasaan sya skrg . menagis lagi kerana awk . nk toreh tangan lagi smpai kena NADI n then ____ :( . awk mesti suka kan ? 0k lah . dah xlarat . sya dah xkuat kbyee . salam syg awk .

1 comment:

  1. please don't do any permanently stupid just because u're sad. everyone deserve to be happy. life must goes on with happy smile boy. be happy ya :)

    ReplyDelete